JAK SE K NÁM DOSTAT

AUTEM

cedule antarik .gif Od Zlína nebo od Vsetína jeďte směrem na Horní Lideč, poté odbočte na Francovu Lhotu, přes kterou se dostanete do Valašské Senice. Z Valašské Senice pokračujte dále po silnici, až uvidíte ukazatele směru na naší chatu. Ze Slovenska od Púchova jeďte směrem na Zlín, a kousek za první českou vesnicí - Střelnou- odbočte do Francovy Lhoty (odtud pokračujte dle popisu výše). V zimě je nutné použít sněžné řetězy.

AUTOBUSEM

Pokud vystoupíte na zastávce "Valašská Senice, konečná": Komu nevadí prudší výstup, může se přímo z autobusové točny vydat po žluté turistické značce. Na vrchu Chmelinec se napojíte na modrou značku (směr Makyta), která vás dovede až k chatě. Tato cesta má asi 2.5 km. Pokud preferujete mírnější kopec, vydejte se od autobusu rovně po silnici, kudy vede i cyklotrasa (značena modrým pruhem mezi dvěma žlutými pruhy). Silnička vás povede kolem obory s jeleny, Chladné studánky i altánku s jezírkem. Za senickou hájenkou vede pěkným lesem. Určitě narazíte na směrové ukazatele na chatu, a ty vás spolu s cykloznačkou asi po 5km bezpečně dovedou až k nám.

Pokud vystoupíte na zastávce "Valašská Senice II":
Od zastávky přejděte zelený můstek přes potok a pokračujte rovně po cestě. Na další odbočte se dejte vpravo. Po této silničce pokračujte stále dál, až domky vystřídají louky a pastviny. Cesta bude stále stoupat a později se k ní připojí modrá turistická značka (vedoucí z rozhledny na Čubově kopci), která vás dovede až k chatě. Trasa má asi 4 km.

Pokud vystoupíte na zastávce "Francova Lhota, U Pavlíků": Od zastávky zahněte na vedlejší silnici vpravo (jen tam ukazatel na rozhlednu na Čubově kopci). Po této silničce dojdete až k turistickému rozcestí Kobzova lípa. Odtud se dejte po modré značce na Mikulínův vrch. Cesta vede nejdřív nahoru přes louku, až se napojí na menší silnici. K chatě je to celkem 4 km.

VLAKEM

Vlakem lze dojet pouze do vesnice Horní Lideč, která je od chaty vzdálená asi 13km. Tam přestoupíte na autobus, který vás doveze do Valašské Senice. Cesta z Valašské Senice na chatu je popsána výše.

TAXI

taxi trochta.jpg K odvozu od nádraží nebo od autobusu můžete využít také zdejší valašskou taxislužbu. Kontakt: 774 002 191. Max. kapacita je 16 osob (2 auta) i se zavazadly. Provoz nonstop.